雪鹰

MitiS - Open Window feat. Anna Yvette (Original Mix) - remix -

小焱:

南平种菊:

Mr*GT:

未果寻病终:

I'm parading in your eyes,

我曾在你的瞳孔前驻留

an open window never lies.

我的双眼也为你敞开

Here, through, take me for granted,

请自如地从此离开

you leave empty handed.

请别在意我未曾给予你什么

Here, through.

就是这里

Not forget you.

请别忘却

Not forget you.

从容离去

An open window never lies.

我的双眼因你变得真诚

Here, through, take me for granted,

请自如地从此离开

you leave empty handed.

请别让我感到自愧

Here, through.

就是这里

Not forget you.

请别忘却

Not forget you.

从容离去

Not forget you.

我不会后悔


评论

热度(37)